tisdag 1 november 2011

Besök i en av Enköpings stoltheter Ideparkerna sommaren 2011











6 kommentarer:

  1. Härliga bilder kära mamma!

    SvaraRadera
  2. Så fint det ser ut! Alltid roligt med inspiration. Jag måste besöka Enköpings parker nästa sommar.

    Nu måste jag skynda mig till jobbet!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Jag är också en gammal dam som hälsar på här hos dig. Fina foton du visar. Jag nästan skäms, jag är ju nästan granne till Enköping men har inte varit och besök parkerna. Har läst att det finns så fina parker i Enköping. Till sommaren måste det bli av.
    Jag skulle också vilja bo på landet och ha får.
    Trivs egentligen rätt bra i stan men ombyte förnöjer.
    Ha det bra.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  4. Härligt att få se vackra blomster och minnas en ljuvlig sommar så här i höstmörkrets tid!!
    Idépark - hade ingen aning om att det fanns en sådan i Enköping... Det är mycket intressant man får lära sig genom bloggvärlden!

    Jag har en idé om att kunna samla alla goda råd och utflyktstips på en bloggsida, där alla kan lägga in texter. får se om det blir verklighet....

    Ha en bra helg!!
    Margareta

    SvaraRadera
  5. Jag brukar också ligga och titta på kvisthålen i taket. Det är inte så tokigt att unna sig lite tid på sofflocket.
    Ha det gott i helgen!

    SvaraRadera
  6. Hej hoppas allt går bra efter din förlust med din vovve, så tragiskt tråkigt ,jag har det bra ,har bara åkt på en jäkla envis förkylning som inte går över
    ha en skön Lördags kväll
    Kram på dig

    SvaraRadera