söndag 6 november 2011

Mer Tranor!

2 kommentarer:

  1. För 3:e året i rad så mellanlandar tranorna hos oss !!! De är tusentals, så otroligt stort !!! har försökt att fånga några av dem.... Ljudet som viner i luften vi landning och uppstigning och deras läten sinsemellan gör att man känner sig stolt över deras besök här !! Kanske landar de vid Hornborgasjön innan de flyger vidare nedåt kanske Nordafrika !!!??? Har fortsatt strul med den tickande datorn, så istället får jag skriva på detta vis !!! Hoppas ni har haft en trevlig Hallloween alla mina vänner !

    SvaraRadera
  2. Fascinerande det här med våra flyttfåglar.
    Tranorna hörs verkligen när de flyger mot söder.
    Datorkrångel kan göra en frustrerad. Hoppas det löser sig.
    Tack för dina kommentarer. Vi har en del gemensamt.
    Nu blir jag följare av din blogg så jag inte tappar bort dig.
    Solen skiner här idag, jag blir på gott humör.
    Hoppas lika hos dig.

    SvaraRadera