tisdag 7 februari 2012

Och så måste jag ju bara avsluta med lite himmelska bilder......





9 kommentarer:

  1. Så vackert!
    Jag skulle kunna tro att du är på savannen i Afrika. Nästan!

    Kram och trevlig torsdag!
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder....man skulle kunna tro att det är en vacker sommarkväll som du fotograferat! Längtar!!!

    Tack för omtanken, jag är förhoppningsvis på bättringsväg nu...måste bara få lite ork oxå.

    Trevlig helg min vän!
    Kram Lussan

    SvaraRadera
  3. Tack för dina fina kommentarer hos mig, värmer verkligen i hjärtat!

    Jo vi har många djur, 20 tal Gutefår, 6 katter, en hund, 14 Koikarpar (ute i dammen) och så Diskusar här inne i akvariumet. Min mans föräldrar hade mjölkdjur på vår gård innan oss så sommartid har grannbonden sina djur här...... för att hålla landsbygden öppen och levande.

    Jag tycker du bjuder på väldigt vackra bilder oxå!

    Önskar dig en riktigt skön helg min vän/ Kram Lussan

    SvaraRadera
  4. Härlig bilder!
    Helgkramar till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. HJÄLP MIG , jag kan inte se vilka bokstäver med vilka man ska ordverifiera så nu är jag arg !!! Tvy...... osv

      Radera
  5. wow säger jag för dina fina bilder
    ha en skön helg nu
    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  6. Hej igen
    om du har gamla lakan och sånt som du inte vill ha så köper jag gärna av dig för jag ska samla på mig lite ;)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en riktigt skön helg!
    Kram

    SvaraRadera