onsdag 29 augusti 2012

Hästar i kvällssken...........





Lite mystik över oss.....

9 kommentarer:

  1. Åh så fina. Jag fick lust att pussa på en mjuk solvarm mule och dra in doften..<3
    kram
    Fia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var finns bild på din risenschnauzer ???? Har letat på bloggen

      Radera
  2. Fint kvällsljus på bilderna.
    Har du höststylat din blogg - fin!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Ååååå, vilka vackra hästar och vilket fantastiskt ljus du har fångat dom i! Såna där hellyckade bilder som man går och väntar på att man ska få till.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Så vackert! Både hästar och kvällssol! Är det utanför hos er?

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Så fina bilder! Här har vi haft en riktigt toppen dag med sol och värme idag, en perfekt början på september;) Ha en fin söndag vännen! Kram Lussan

    SvaraRadera
  6. Vill bara önska dig en trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. Men mamma så fina bilder!!!

    SvaraRadera
  8. :) Roligt att du läser mig blogg och tycker den är rolig :)
    Jag har 5 små pudlar och en stor riesenschnauzer.
    Att det blev så många småpudlar, beror på att jag parade en av mina tikar som då fick valpar och jag skulle ju så klart sälja dom.
    Men det klarade jag inte..så så fick det bli. De flyttade aldrig hemifrån. Var inte min starka sida att föda upp pudlar så den saken la vi snabbt ner.
    Ha en riktig go söndag <3
    kramelikram
    Fia

    SvaraRadera