lördag 24 november 2012

En bildkvalkad..från sommare 2012

Efter 6 månader så har bilderna från min mobil  äntligen hamnat på hårddisken på datorn ..Mitt lillasommarbi.


Connemarahingstar på sommarbete

Små, små baggar var det gott om i somras

efter regn, några kvarvarande droppar på solrosen..

magisk kväll i Närke

och vår kloka, vackra gamla Hanna som så fint lämnade detta jordiska liv på Allhelgonahelgen  16,5 år...

Näbild på blommande Aster

Tådopp i tjärn i Närke..


Sötaste, goaste mest fundersamma lilla barnbarnet i Lund..

Suck, "vår" skog som ska avverkas i vinter! När den nu ska försvinna så kommer också det skydd mot vind inte längre att finnas kvar! Dags att tänka på att flytta..

Solen går ned över Lötengården..

8 kommentarer:

  1. Då har du lite att välja på! Så kul! Då blir det täta inlägg här så vi får se dina bilder?
    Många vackra bilder, skogsbilden som jag tycker är så fin, månen i vattnet, hästarna så klart, gulligt barnbarn och så Hanna som somnade in så fint.

    Kram från Agneta

    SvaraRadera
  2. Det var vackra bilder det där. Du är en fantastiskt duktig fotograf.
    Flytta? Från den fina miljön?
    Berätta.
    Ha en skön kväll
    Fia

    SvaraRadera
  3. Det var många fina bilder du lagt in. Din kamera i mobilen måste vara väldigt bra.
    Jag kan inte ta några bilder alls just nu, för det verkar som att min kamera har "låst sig". Det händer ingenting!
    Må så gott och kram till dig!

    SvaraRadera
  4. Härliga sommar bilder.....läängtar;)

    Går du med flytt planer, det får du berätta mer om...
    Va rädd om dig vännen min!

    Kram Lussan

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder, dom piggar upp nu. För här är det bara mörkt eftersom vi ingen snö fått.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. En liten förmiddagshälsning till dig bara!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Skickar många lusse-kramar till dig och hoppas allt är bra/Lussan

    SvaraRadera
  8. Hej Gunilla!
    Ingen julstress här.
    Vi köpte biljetter 3 veckor innan konserten för att försäkra oss om att vi skulle få chans att se den.
    Nu ska jag åka till sta´n.
    Ha en fin stressfri onsdag och kram till dig!
    Visst är lilla Isabell fin - det tycker jag också!

    SvaraRadera